Verzenden & retouren

Verzenden binnen Nederland:
Alle bestellingen die voor 16:00 op maandag tot en met vrijdag ontvangen zijn worden dezelfde dag nog verstuurd en de volgende dag geleverd, mits op voorraad. Dit is tevens onder voorbehoud en afhankelijk van het correct afhandelen van de vervoerder.
Bestellingen op vrijdag worden zaterdag bezorgd door GLS Express, deze zendingen worden zaterdag vóór 17:00 bezorgd.
Rembours zendingen worden niet op zaterdag geleverd.
Bestellingen worden niet verzonden als er geen of een te lage betaling is ontvangen, zendingen ‘onder rembours’ uitgezonderd.
Testen en repareren van elektronica zoals ECU’s, CDI-units of dashboards worden over het algemeen binnen 3 werkdagen geretourneerd, mits de betaling is geregeld, via iDeal, PayPal ‘onder rembours’ via GLS of van tevoren (overboeking naar de bedrijfsrekening). Op rekening kan op aanvraag en na goedkeuring.

Verzendkosten: €6,75 excl. BTW (€8,17 incl. 21% BTW)

Verzenden naar België:
Voor België gelden dezelfde verzenddetails als voor Nederland, alleen ‘onder rembours’ is niet mogelijk en de verzendtijd is één à twee dagen.
Levertijden zijn onder voorbehoud en afhankelijk van het correct afhandelen van de vervoerder.
Wij verzenden standaard via GLS of TNT, verzenden via UPS op aanvraag.

Verzendkosten: €10,- excl. BTW (€12,10 incl. 21% BTW)

Retouren:
Bestelde artikelen kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd indien deze ongebruikt zijn en in originele verpakking (m.u.v. op maat gemaakte artikelen).

Indien u artikelen retour wilt sturen, dient u van tevoren contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@carmo.nl, of telefonisch, tel. (0031) (0)492 565220
Na contact met onze klantenservice kunt u de artikelen retour sturen naar het onderstaande adres;
Carmo Electronics
T.a.v. klantenservice
Rooseindsestraat 54-A
5705BV Helmond
Nederland

Stuur altijd uw artikelen retour via het postkantoor, dan ontvangt u een verzendbewijs en is het mogelijk om de retourzending na te zoeken. Carmo electronics neemt geen verantwoording op zich indien het pakket zoek is geraakt.

Beschadigde en/of incomplete producten kunnen niet (of niet volledig) vergoed worden.

Garantie:
Indien een product defect gaat binnen de aangegeven garantieperiode kunt u het product terugsturen voor een garantie aanvraag. Hiervoor kunt u het beste eerst contact opnemen met onze klantenservice per e-mail (info@carmo.nl) of telefonisch op +31(0)492-565220. Indien een product zich niet meer in orignele staat bevindt vervalt het recht op garantie (bijvoorbeeld bij aanpassingen aan de bekabeling, stekkers, behuizing, montagepunten etc.). Tevens dient een product op de juiste wijze geïnstalleerd en gemonteerd te worden om de juiste werking te garanderen. Mocht uit onderzoek blijken dat het product op onjuiste wijze is gebruikt, dan kan de garantie aanvraag afgekeurd worden.
Het installeren en monteren van de meeste producten vereist slechts een basis aan kennis van motormechanica en -electronica. Mocht u hier aan twijfelen, laat het product dan altijd monteren door een motorgaragebedrijf.

Team-Carmo